مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد فردی که با جعل عنوان و ارائه کارت نظام‌پزشکی قلابی اقدام به ویزیت غیرمجاز بیماران می‌کرد در کرج دستگیر شد.

دستگیری-پزشک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی براینکه شخصی با جعل عنوان و ارائه کارت و گواهی نظام پزشکی یکی از پزشکان معروف تهران ، خود را به عنوان متخصص پوست معرفی و در چندین مطب اقدام به ویزیت بیماران می‌کرده است،  موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با جعل و کلاهبردای پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که متهم با جعل مدارک هویتی و پزشکی در چند بیمارستان و مطب اقدام به ویزیت بیماران پوستی می‌کند.

نادربیگی گفت: بلافاصله مخفیگاه متهم درمنطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده در یک فرصت مناسب حین ویزیت بیمار دستگیر و از وی یک مهرجعلی پزشکی کشف شد.

وی بیان کرد: این متهم نیز دارای سابقه جعل عنوان دندانپزشک بوده و مدت کوتاهی است که خود را به عنوان پزشک بیماری‌های پوستی معرفی و در چندین مطب اقدام به طبابت می‌کرده که با پیگیری ویژه پلیس دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی البرز بیان کرد : تاکنون ۳۰۰ نفر توسط این پزشک قلابی ویزیت شدند که ۲۰ شاکی شناسایی شده است .

سرهنگ نادربیگی یادآورشد که در تحقیقات تکمیلی پلیس از محل کار این پزشک قلابی ۴ دستگاه لیزر و تجهیزات پزشکی سرقتی به ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف شده است.

وی گفت: طبق برآورد اولیه این متهم تاکنون بیش از ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری انجام داده است، اما تحقیقات و شناسایی شاکیان هنوز ادامه دارد.

کد خبر 571460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha